Популярний антивірус Avast стежить за своїми користувачами та продає їх дані таким великим компаніям, як Google, Home Depot, Microsoft і Pepsi, повідомляє Vice, посилаючись на розслідування видань Motherboard і PCMag.

 

Схема роботи наступна: розробник антивірусного програмного забезпечення збирав дані користувачів, потім передавав їх своїй дочірній компанії Jumpshot, яка іноді за мільйони доларів продавала їх третім особам. 

«Avast стверджує, що користувачі погоджувалися з тим, щоб антивірус отримував доступ до їх даних – починаючи від пошукових запитів в Google, місця розташування, історії відвідин веб-сторінок, активності в соціальних мережах і закінчуючи переглядом YouTube-роликів, хоча розслідування показало, що багато хто про це навіть не здогадувалися», – йдеться у розслідуванні. 

Зазначається, що дані, ймовірно, є анонімними та не включають особисту інформацію.

«Але експерти побоюються, що при необхідності будь-якого користувача можна буде легко деанонімізувати», – пише видання. 

Серед клієнтів такі відомі компанії як Expedia, Intuit, Keurig, Condé Nast, Sephora, Loreal і багато інших. 

«Microsoft уже заявила, що не має жодних стосунків з Jumpshot, Google поки не відповіла на запити Motherboard і PGMag», – йдеться у повідомленні. 

До речі, це не перший випадок, коли Avast звинувачують у зборі даних користувача. Декілька місяців тому компанія Mozilla заблокувала розширення Avast Online Security і SafePrice для браузера Firefox після того, як виявила, що вони збирають більше даних, ніж потрібно для їх роботи.

Коментарі Facebook

НЕ ПРОПУСТІТЬ В БЛОГАХ:

Підписатися на нові блоги на платформі Інвестгазета:

 

Курси валют

Офіційні курси основних валют (НБУ) на сьогодні
Долар США
ЄВРО
Фунт стерлінгів

 

^