Кешбек-сервіс LetyShops, що заснований українцями, залучив $3 млн від німецького інвестора AB Capital Group. Отримані кошти підуть на масштабування продукту на нових ринках, завдяки чому прибуток LetyShops буде збільшено на третину, повідомляє AIN.UA.
У найближчих планах компанії – ще один раунд інвестицій у I півріччі 2021 року. Залучені кошти також будуть витрачені на просування на нових ринках. Видання зазначає, що з 2019 року сервіс розпочав міжнародну експансію та вийшов на ринки Іспанії, Німеччини, Польщі, Індії та країн Латинської Америки.
За словами CEO LetyShops Ігоря Гнатовського, за 2 роки роботи на нових ринках, LetyShops не просто став новим гравцем, але й лідером в Іспанії, Польщі та країнах Латинської Америки.
«У червні 2020 року прибуток компанії від «нових ринків» вже склав понад 30%. Наразі ми сфокусовані на подальшому зростанні й налаштовані закріпити позиції в Іспанії, Польщі, Латинській Америці, обігнавши конкурентів у Німеччині та Індії, а також вийти на нові ринки», – наголосив він.
Як розповідає засновник AB Capital Group Олександр Бахманн, генеральний директор Admitad, перші інвестиції у LetyShops були направлені у 2016 році, після стрімкого зростання сервісу як за кількістю активних користувачів, так і за кількістю продажів.
«Ми бачимо великий потенціал на ринку кешбека в нових регіонах і впевнені, що LetyShops повністю його розкриє», – наголосив він.
Наразі LetyShops доступний семи мовами (українською, російською, іспанською, англійською, польською, німецькою, португальською), співпрацює з 2,4 тис. інтернет-магазинами практично у всіх категоріях e-commerce, а Кешбек повертає понад 12 млн користувачів.
За даними SimilarWeb, сайт LetyShops у травні 2020 року відвідало 4 млн осіб.