taxi-381233_960_720.webp

У міру того, як пандемія коронавируса, схоже, відступає в Сполучених Штатах і все більше людей повертаються до подорожей, спілкування і використання додатків для виклику пасажирів, вони виявляють, що ці дешеві і швидкі поїздки стали більш дорогими і менш доступними. Покупці по всій країні говорять, що вони були вражені стрибком цін. За їх словами, в деяких випадках їх поїздки на Uber з аеропортів коштують стільки ж, скільки їх квитки на літак.

Uber і його головний конкурент Lyft визнають, що ціни ростуть, а час очікування збільшується, але не надають подробиць. Недавній аналіз, проведений дослідницькою фірмою Rakuten Intelligence, показав, що вартість поїздки в березні була на 37% вище, ніж рік тому. У квітні вартість зросла на 40 відсотків, пише NYT.

Як і в багатьох інших галузях, компанії за викликом пасажирів кажуть, що ціни зросли через те, що їм не вистачає робітників. Але більше, ніж більшість інших компаній, Uber і Lyft можуть з легкістю перекласти витрати на пошук цих працівників - в їхньому випадку водіїв, які розглядаються як підрядники - безпосередньо своїм клієнтам.

Uber і Lyft вклали гроші в додаткові стимули для водіїв, наприклад, грошові бонуси за вчинення певної кількості поїздок. Але стимули, схоже, не так ефективні, як до пандемії. Деякі водії сказали, що вони більше не виїжджають на дорогу, бо всі ще бояться захворіти.

Інші фінансові стимули також можуть переконати водіїв. Хоча вони зазвичай не отримують страховку по безробіттю, оскільки відносяться до категорії незалежних підрядників, водії Uber і Lyft мають право на одержання допомоги по безробіттю при пандемії відповідно до Закону CARES, що знижує фінансовий тиск, яке в іншому випадку могло б змусити їх знову сісти за кермо.

Коментарі Facebook

НЕ ПРОПУСТІТЬ В БЛОГАХ:

Підписатися на нові блоги на платформі Інвестгазета:

 

Курси валют

Офіційні курси основних валют (НБУ) на сьогодні
Долар США
ЄВРО
Фунт стерлінгів

 

^