Останніми місцясм Twitter обговорювала придбання голосової соцмережі Сlubhouse. Сума угоди могла скласти $4 млрд. Однак наразі перемовини не ведуться, й поки не зрозуміло, чому вони зайшли в глухий кут, повідомляє Bloomberg з посиланням на джерела, що знайомі з ситуацією.
Представник Twitter відмовився від коментарів, у Clubhouse на запит видання не відповіли.
Раніше Bloomberg писав, що Clubhouse веде перемовини про новий раунд інвестицій, за підсумками якого оцінка стартапу може вирости до $4 млрд. Поки невідомо, скільки компанія хоче залучити й хто стане інвестором.
Clubhouse запустили у квітні 2020 року Пол Девісон і Рохан Сет. Сервіс доступний за запрошеннями й наразі працює тільки на iOS, але компанія вже працює й над Android-версією.
Наприкінці січня 2021 року соцмережу оцінили в $1 млрд. Напркиінці лютого співзасновники Clubhouse оголосили, що щотижнева кількість активних користувачів соцмережі перевищила 10 млн осіб. Серед них – десятки знаменитостей, враховуючи актора Джареда Лето, репера Дрейка, а також главу Tesla Ілона Маска.
Після цього в Instagram з'явилася функція Live Rooms, яка дозволяє створювати «кімнати» для прямих ефірів. Twitter почав тестувати свою аудіоплатформу Spaces ву грудні 2020 року.