Американські онлайн-магазини на «Чорну п'ятницю» заробили близько $9 млрд прибутку. Американці, які побоюються вірусу вважали за краще заповнювати покупками віртуальні візки замість справжніх, і в підсумку витратили цього року онлайн на 22% більше попереднього рекорду у $7,4 млрд, який буор встановлено у 2019 році, повідомляє Market Watch.

При цьому відвідуваність звичайних магазинів, за даними роздрібного трекера Sensormatic Solutions, знизилася на 52%. 

«Це пов'язано, у тому числі, із заходами профілактики вірусу в магазинах, які намагаються запобігти скупченню людей, скорочуючи робочі години та обмежуючи кількість покупців, що обслуговуються покупців», – йдеться у повідомленні.

Що стосується асортименту покупок, за даними системи відстеження покупок RetailNext, зниження продажів ювелірних виробів і взуття стало одним із найбільших. Продажі одягу знизилися на 50%, а продажі товарів для будинку – на 39%.

«Не дивлячись на це падіння, Чорна п'ятниця все одно, стане одним із найбільших днів покупок у США цього року», – зазначає старший директор Sensormatic з глобального консалтингу у сфері роздрібної торгівлі Брайан Філд.

Він вважає, що багато людей як і раніше робитимуть покупки на свята особисто, але виберуть дні у середині тижня, коли натовпи менші. Великі знижки у магазинах і побоювання з приводу тривалої доставки також можуть сприяти офлайн шопінгу.

Adobe очікує, що Кібер Понеділок стане найбільшим днем ​​онлайн-продажів в історії США з передбачуваними витратами від $10,8 до $12,7 млрд.Однією з причин зростання витрат є онлайн покупки продуктів і алкоголю, які люди зазвичай купували у магазинах до пандемії.

Що стосується традиційних подарунків, найбільшими були продажі автомобілів Hot Wheels MAT, наборів Lego, айподів Apple, телевізорів і відеоігор Samsung, Electronics.

За даними Adobe, великі ртейлери, такі як Walmart і Target виграли від зростання онлайн-шопінгу: продажі у великих магазинах зросли на 403% на День Подяки та Чорну п'ятницю, у порівнянні з середньоденним показником у жовтні, але продажі у більш дрібних магазинах також зросли на 349%.

На відміну від попередніх років, цього року була помітна одна із тенденцій, яка може зберегтися й після закінчення пандемії, а саме, закриття магазинів у День подяки.Для роздрібних продавців цей святковий день не гарантує великого прибутку, і тому багато хто був зачинений. З цієї причини цього року трафік у магазинах на День подяки скоротився на 95%.

«Магазини просто почали переосмислювати питання про оплату роботи персоналу в цей день і компенсувати закриття реальних торгових точок онлайн-сервісом», – йдеться у повідомленні.           

Коментарі Facebook

Підписатися на нові блоги на платформі Інвестгазета:

 

Курси валют

Офіційні курси основних валют (НБУ) на сьогодні
Долар США
ЄВРО
Фунт стерлінгів

 

^