У серпні та вересні американська Alaska Air Group пропонувала пасажирам викупити два місця за ціною одного квитка – тобто, пара пасажирів отримати цілий ряд крісел (середнє крісло повинно бути вільним для дотримання соціальної дистанції) або одному пасажиру – три місця. Так, перевізник може виграти за рахунок продажу додаткових послуг, повідомляє The Wall Street Journal.
«Європейський лоукостер Ryanair у вересні також пропонував квитки «два за ціною одного» на рейси в грудні 2020 року», – вказує видання.
Перевізник також продавав квитки зі знижкою в 50% і влаштував акцію – мільйон квитків за €5 за штуку.
«Подібні акції можуть окупитися, якщо пасажир витратиться на додаткові послуги», – зазначає видання.
AirAsia з Південно-Східної Азії на початку 2020 року почала продавати «необмежені квитки» приблизно за $100 за штуку.
За одним квитком пасажири могли подорожувати кілька разів.За даними компанії, з початку акції вона продала понад 200 тисяч таких квитків. AirAsia розраховувала в середньому на використання квитків по 3-5 разів, але деякі пасажири скористалися ними більше ніж 20 разів.
Інші авіакомпанії використовують літаки, що простоюють: наприклад, Singapore Airlines зробила з Airbus A380 ресторан. Вартість – $40 за економ-клас і обід, близько $235 за бізнес-клас і $475 за преміум-клас.«Місця на перші два дні розкупили за півгодини», – зазначає видання.