Facebook знизить ефективність функцій збору даних, які використовують рекламодавці, через майбутні зміни у налаштуваннях конфіденційності Apple. Наступного тижня вийде оновлення iOS 14.5, яке зобов'яже розробників запитувати у користувачів дозвіл на збір даних і доступ до IDFA, повідомляє Reuters. 

Facebook допрацює рекламні інструменти та обмежить способи вибору цільової аудиторії та вимірювання успішності рекламної кампанії. Компанія також повідомила, що інвестує в технології підвищення конфіденційності, аби скоротити обсяг даних, які вона збирає для таргетингу реклами. 

Apple раніше заявила, що намагається захистити права користувачів на конфіденційність даних, але зіткнулися з критикою з боку Facebook, а також розробників додатків і стартапів, чиї бізнес-моделі засновані на трекінгу реклами. 

Після виходу оновлення iOS 14.5 наступного тижня розробники зобов'яжуться запитувати дозвіл на відстеження активності користувачів у додатках і на веб-сайтах, що належать іншим компаніям. 

У лютому керівництво Facebook назвало нове спливаюче вікно iOS «алармістським». 

«Повідомлення Apple передбачає, що між персоналізованою рекламою та конфіденційністю зворотна залежність, хоча насправді ми можемо надати і те й інше», - написав президент Facebook з реклами та бізнес-платформ Ден Леві у блозі компанії.

За його словами, нові правила конфіденційності Apple «зашкодять багатьом малим бізнесам, які намагаються залишитися на плаву».

 

Коментарі Facebook

НЕ ПРОПУСТІТЬ В БЛОГАХ:

Підписатися на нові блоги на платформі Інвестгазета:

 

Курси валют

Офіційні курси основних валют (НБУ) на сьогодні
Долар США
ЄВРО
Фунт стерлінгів

 

^