Facebook запустила хмарні ігри у десктопній версії соцмережі та у мобільному додатку для Android. На відміну від конкурентів, Google Stadia і Microsoft xCloud, компанія зосередиться на мобільних іграх. А загалом – прагне зменшити дистанцію між знайомством з грою в каталозі та геймплеєм, повідомляє TechCrunch.  

Зазначається, що користувач може побачити гру в рекомендаціях, натиснути на заголовок і відразу її запустити.

«Якщо він вирішить завантажити додаток Facebook Gaming на смартфон, при першому запуску він почне грати з того моменту, на якому зупинився», – зазначає видання.

Наразі новий сервіс проходить тестування у США та на даному етапі користувачам доступні п'ять безкоштовних ігор: Asphalt 9: Legends, WWE SuperCard, Mobile Legends: Adventure, PGA TOUR Golf Shootout і Solitaire: Arthur's Tale.

Над хмарним сервісом працює команда на чолі з Джейсоном Рубіном, засновником студії Naughty Dog і творцем таких серій, як Crash Bandicoot, а також Jak & Daxter.

«У майбутньому Facebook Gaming розширюватиметься та нарощуватиме кількість доступних ігор, включаючи й складні AAA-проєкти», – йдеться у повідомленні.

Розробники можуть додавати демоверсії своїх ігор у Facebook і рекламувати їх. Компанія також зароблятиме на внутрішньо ігрових придбаннях – 30% виторгу від них забере компанія, 70% - розробники ігор.  

«30% грошей за покупки, зроблені на Android-пристроях, перейдуть Google», – йдеться у повідомленні.

Через сувору політику Apple щодо хмарного геймінга платформа поки недоступна на iOS, як і її конкуренти – Google Stadia, Luna і Microsoft xCloud.

«Розробники можуть відправити в App Store кожну гру як окремий додаток або зробити доступ до неї через браузер Safari», – розповіли в Apple. 

Коментарі Facebook

НЕ ПРОПУСТІТЬ В БЛОГАХ:

Підписатися на нові блоги на платформі Інвестгазета:

 

Курси валют

Офіційні курси основних валют (НБУ) на сьогодні
Долар США
ЄВРО
Фунт стерлінгів

 

^