Американський репер, підприємець і чоловік Бейонсе Jay-Z обійме посаду головного візіонера TPCO, найбільшої компанії з виробництва канабісу в Каліфорнії. Він розроблятиме стратегію TPCO і залучатиме знаменитих акторів і музикантів для просування бренду. До речі, в TPCO вже інвестували Ріанна й репери Мік Мілл і Йо Готті, повідомляє BBC News. 

Jay-Z також збирається інвестувати в компанії з виробництва канабісу, що належать афроамериканцям і представникам меншин. 

За словами підприємця, він хоче «виправити помилки», вчинені, коли марихуана була незаконною, змінити систему кримінального правосуддя й допомогти людям, засудженим за злочини, що пов'язані з канабісом.

«Хоча ми знаємо, що не зможемо повністю спокутувати несправедливість, породжену «війною з наркотиками», ми можемо закласти основу більш світлого та інклюзивного майбутнього, – зазначив виданню Jay-Z. – Ми створюємо те, чому люди зможуть довіряти, й інвестуємо у наше майбутнє, наших людей та наші спільноти».

Компанія TPCO належить корпорації Subversive Capital Acquisition, яка також планує поглинути бренди канабісу Caliva і Left Coast Ventures. 

«Закриття угоди намічене на січень 2021 року. Корпорація розраховує, що 2020 року її виторг складе $185 млн, а після об'єднання брендів у наступному році зросте до $334 млн», – зазначає видання.

І додає, що у жовтні Jay-Z оголосив про стратегічне партнерство з Caliva, яка допоможе йому запустити виробництво канабісу під власною маркою Monogram.

Згідно з даними Arcview Market Research і BDS Analytics, продажу канабісу в Каліфорнії, де він легалізований для використання в рекреаційних цілях, минулого року досягли майже $3 млрд. За підрахунками інвестиційного банку Cowen, до 2030 року ринок канабісу у США може вирости до $80 млрд. 

Коментарі Facebook

Підписатися на нові блоги на платформі Інвестгазета:

 

Курси валют

Офіційні курси основних валют (НБУ) на сьогодні
Долар США
ЄВРО
Фунт стерлінгів

 

^