Усі іноді втомлюються від роботи, а в голові у нас час від часу можуть з'являтися думки про звільнення. Але це далеко не завжди означає, що потрібно бігти до свого керівника та писати заяву. У статті розповім про 5 ситуацій, які говорять про те, що навіть якщо ви зараз почуваєте себе погано, звільнятися ще рано.
Світ швидко змінюється. Щомісяця з'являються нові абсолютно неймовірні інструменти, які дозволяють значно підвищити ефективність роботи людей у різних професіях. При цьому деякі професії радикально змінюються, а деякі поки залишаються без змін.
Є п'ять ознак, якими можна визначити, що керівник не справляється з частиною своїх обов'язків. Прочитайте цю статтю до кінця — можливо, ви виявите, що якась із цих ознак є у вас чи у співробітників, яких ви ставите на посаду керівника. У такому разі не потрібно турбуватися — будь-який керівник може змінити свій підхід, поведінку та приносити більше результатів та з великим задоволенням робити свою роботу. Про те, які риси заважають роботі керівника, розповідаю далі.
Багато підприємців на початкових етапах не розуміють, наскільки це критично може вплинути на всю бізнес-модель.
Швидко й ефективно: метод, як навчити продавців правильному спілкуванню з клієнтами
Усі, хто має підрядників, стикаються із питанням взаємодії з ними. Не зовсім зрозуміло, як вибудовувати з ними взаємини, який формат роботи вибрати та чим підрядник відрізняється від звичайного працівника. Безумовно, ваші робочі процеси та виконання планів повністю залежить від того, як спрацюють ці підрядники. Це стосується будь-якого бізнесу. У цій статті розповідаю, які методи потрібно застосовувати, щоби підрядники не зривали терміни та якісно виконували свою роботу.
Є люди, які заробляють чимало грошей. При цьому вони настільки безглуздо їх витрачають, що в результаті їм завжди не вистачає: жити нема на що і доводиться займати. А є ті, хто заробляє начебто небагато і живе досить скромно. Проте, їм вдається грамотно вести фінансовий облік і розподіляти фінанси так, щоб покрити усі необхідні витрати.
Буває таке, що співробітники терпіти не можуть регулярні зустрічі та відвідують їх із небажанням. Так відбувається, якщо у нарадах спочатку неправильна концепція та організація. Якщо ви вперше вирішите влаштувати таку зустріч, можете зіткнутися з тим, що працівники не будуть розуміти, навіщо це потрібно. Це з їх негативним досвідом у минулому чи опором до нового. Але якщо зустрічі добре організувати, вони надихатимуть співробітників, підійматимуть їм настрій і змушуватимуть їх брати активну участь у робочому процесі. У цій статті розповідаю, у чому суть мітинг-нарад та як перетворити їх на ефективний інструмент управління підлеглими.
Якщо ви даєте оголошення на декількох сайтах і ніхто не відгукується протягом тижня — щось зроблено неправильно. Тисячі людей шукають роботу, і в того, що саме вам ніхто не відповідає, є свої причини. У цій статті розповім про типові помилки, які найчастіше роблять керівники під час написання оголошень.
Сфера управління постійно шукає нові способи розвитку й оптимізації бізнес-процесів. ChatGPT — один із таких інструментів, який допомагає спростити роботу та вивести її на новий рівень. Багато компаній знаходяться на етапі знайомства з цією нейромережею або запровадження деяких її функцій в компанію. У цій статті розповім, як ChatGPT може вплинути на сферу менеджменту, і поділюся тим, як його використовує Visotsky Inc.
Нові блоги
Популярні теми:
Підписатися на нові блоги на платформі Інвестгазета:
Курси валют
Офіційні курси основних валют (НБУ) на сьогодні
Долар США | |
ЄВРО | |
Фунт стерлінгів |