Основатель EdTech компании Visotsky Inc (филиалы США, Тайвань, Европа) и IT платформы для управления бизнесом Tonnus

Александр Высоцкий

5 кроків, які допоможуть побудувати нездоланну команду навіть у складні часи

Власникам бізнесу хочеться, щоб співробітники не просто ходили на роботу, а й були зацікавлені як у своєму розвитку, так і розвитку компанії. Як їх мотивувати? У цьому матеріалі розповім, як ми підвищуємо залученість персоналу. 

Продовжити читання
Александр Высоцкий

Посадові інструкції: 7 правил, які допоможуть використати їх на максимум

Все, що ви повинні знати про посадові інструкції, – в одній статті. Ділюсь простими правилами, які допоможуть використовувати цей інструмент ефективно, отримувати максимум результату від ваших співробітників та від праці, яку ви вклали у написання інструкцій.

Продовжити читання
Позначено в:
Александр Высоцкий

Емоційне вигоряння: що це і як із цим впоратися

Іноді працюєш, все йде нормально. Аж раптом у голові починають з’являтися думки про те, чи правильно ти вибрав рід діяльності, чи зможеш ти в цьому реалізуватися, у чому взагалі сенс твоєї роботи та життя. Поява таких думок для мене є головною ознакою емоційного вигоряння. Поділюсь п'ятьма правилами, які допомагають мені його подолати.

Продовжити читання
Александр Высоцкий

Якщо працівники нічого не хочуть: як у кризу підняти бойовий дух та мотивацію

Якщо не підняти мотивацію, люди будуть працювати абияк. Але, коли співробітники працюють абияк, ми не можемо їм багато платити: у них немає результатів — у компанії немає грошей. Це замкнене коло, і розімкнути його допоможе не підвищення зарплати, а глибші мотиви. У статті наведу покроковий план, який допоможе підняти бойовий дух команди навіть у кризу.

Продовжити читання
Позначено в:
Александр Высоцкий

Не панікувати та спілкуватися з клієнтами: як діяти в кризу, щоб не втратити бізнес

У кризу психологія набагато важливіша за математику. Створюючи бізнес, ми втілюємо у матеріальному світі те, що було в голові. Якщо в голові є чітка картинка та впевненість у ній, то так чи інакше ми можемо реалізувати свою ідею. Навіть якщо на це потрібно кілька спроб і шлях до результату буде довгим. Якщо ясної картини немає і ми самі не розуміємо, чого ми хочемо, які пріоритети — у матеріальному світі не вдасться досягти успіху.

Продовжити читання
Александр Высоцкий

Як домогтися оплати дебіторки в кризу

Робота по збору оплат має власну технологію, яка полягає в тому, що клієнту необхідно вчасно нагадувати, поступово посилюючи тиск. Це вимагає дуже високої дисципліни, організованості і здатності вимагати виконання зобов'язань. Такі якості зазвичай не властиві продавцям, таланти яких, як правило, в тому, щоб швидко налагодити довірливе спілкування і підтримувати інтерес клієнта.

Продовжити читання
Позначено в:
Александр Высоцкий

Де знайти гроші, щоб розпочати чи перезапустити бізнес в Україні

В Україні є компанії, котрі під час війни стали банкрутами. Є підприємці, котрі хочуть перезапустити бізнес, який раніше успішно працював, або відкрити нову компанію з нуля. У статті розповім про кілька джерел, з яких можна отримати фінансову допомогу.

Продовжити читання
Александр Высоцкий

Особливості управління фінансами у збитковій компанії

Багато підприємців потрапили в неприємні ситуації, певний відсоток компаній знаходиться нижче точки беззбитковості. Тема мені добре знайома, розповім, як краще вчинити у цій ситуації.

Продовжити читання
Позначено в:
Александр Высоцкий

4 ошибки в постановке задач, которые снижают исполнительскую дисциплину

Если сотрудники не выполняют задачи в срок, возникает целая куча проблем. Вам нужно ехать на презентацию, и вы рассчитываете, что подчинённый подготовит документы. Но уже на выходе из офиса выясняете, что он ничего не сделал. В итоге — провал. Для вас это трагедия, но при этом  сотрудник не видит в этом ничего страшного: «Ну не успел, не сделал, бывает!»

Продовжити читання
Позначено в:
Александр Высоцкий

Потребители: как изменились и что делать компаниям

Сегодня потребитель, с которым мы привыкли работать долгие годы, становится очень требовательным, дерзким, а иногда и беспощадным. Это отмечаю не только я, но и мои клиенты-владельцы. Они говорят, что их клиенты гораздо чаще требуют скидки, особые условия и т. д. Сегодня люди мыслят с точки зрения пользы. Когда денег становится мало и нужно экономить, при каждом приобретении потребитель задаёт вопрос о рациональности. Поэтому если раньше потребители закрывали глаза на шероховатости в ваших продуктах, то теперь они беспощадно придираются ко всему.

Продовжити читання

Підписатися на нові блоги на платформі Інвестгазета:

 

Курси валют

Офіційні курси основних валют (НБУ) на сьогодні
Долар США
ЄВРО
Фунт стерлінгів

 

^