Дизайн мислення: must do!

Порада створювати не продукти, а враження може здатися дивною. Насправді ідеться про товари та послуги, орієнтовані на клієнта.

Раніше для вирішення бізнес-задач брався до уваги аналітичний підхід, в основі якого був критичний аналіз. Але споживач втомився від таких математичних розрахунків, де фактично не враховувалися його потреби. Продати йому черговий телефон /праску стає складніше. Тому на зміну прийшов метод дизайн-мислення. Тут ключовим моментом є розробка продуктів, сервісів та послуг, орієнтованих на потреби користувача. Наприклад, Lexus пропонує передусім безпеку, комфортне пересування, які можна придбати з високотехнологічним автомобілем.

Дизайн-мислення — це методологія рішення інженерних, ділових і інших задач, яка ґрунтується на творчому, а не аналітичному підході. Головною особливістю дизайн-мислення, на відміну від аналітичного мислення, є не критичний аналіз, а творчий процес, в якому інколи найнесподіваніші ідеї ведуть до кращого розв'язання проблеми.

Свого часу люди почали шукати пристрої, які допомогли б покращити якість життя, «стиснути» час. Відчути потреби споживача змогли в компанії Apple, і саме завдяки цьому успішно склався шлях від невеличкого стартапу, розробленого в гаражі Джобса до багатомільярдної корпорації, яка змогла кардинально змінити уявлення людей про цифрові технології.

У побудові успішного бізнесу сьогодні важливо пройти головні етапи. Це:

  • емпатія (Empatize) або уміння уявити себе на місці потенційного клієнта, зрозуміти його почуття і думки;
  • фокусування (Define), тобто розуміння, у чому суть проблеми, дати відповідь на запитання, важливе для іншої людини;
  • генерація ідей (Ideate) або використання широких можливостей, залучення різнопрофільних гравців, запис ідей, встановлення правила «так, і…», замість «так, але…»; 
  • прототипування (Model & Prototype) – це створення візуальної моделі майбутнього продукту.

Не факт, що проходження кожного етапу стане простим. Але, як стверджують люди, які змогли побудувати успішний і міцний бізнес, треба полюбити провали та невдачі. Адже це дає змогу, проаналізувавши невдачу, не допускати провалу на завершальній стадії розробки продукту.

Якщо ми говоримо про дизайн-мислення в бізнесі, то маємо на увазі такий спосіб вирішення завдань, який враховує в першу чергу інтереси клієнта. Фанати ідеї вважають дизайн-мислення універсальним інструментом і застосовують його у всіх сферах життя: від організації робочого місця до планування відпустки та виховання дітей.

Безсумнівний плюс дизайн-мислення — відсутність обмежень. Можна планувати життя, плисти за течією або стати дизайнером свого життя. Дизайнери працюють з обмеженнями, створеними природою, і намагаються наслідувати їй в елегантності, економічності та ефективності.

Уявіть, що життя — це прототип. Воно дане нам, щоб експериментувати, робити відкриття і міняти фокус. Перетворюйте процеси в проєкти, знаходьте радість у творчості та вимірюйте успішність у думках не сумами на банківському рахунку, а їх впливом на світ.

Читайте также:

 

Комментарии

Нет созданных комментариев. Будь первым кто оставит комментарий.
Уже зарегистрированны? Войти на сайт
19.03.2024

Изображение капчи

Подписаться на новые блоги на платформе Инвестгазета:

 

Курсы валют

Официальные курсы основных валют (НБУ) на сегодня
Доллар США
ЕВРО
Фунт стерлингов

 

^