Як узаконюються «євробляхи»?

Не так давно у ВР були зареєстровані законопроекти  №7457 та 7269 .

Суть першого полягає у відстроченні набуття чинності екологічних стандартів. Законопроект вносить зміни до абзацу другого статті 2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів» та вирішує питання продовження ввезення на митну територію України легкових автомобілів, що були у користуванні».

Зокрема, пропонується викласти 2 абзац статті 2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів, у наступній редакції:

«Пропуск на митну територію України з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8703, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД ( 2371г-14 ) як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію   України, нових і таких, що були в користуванні, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам:

   не нижче рівня «ЄВРО-3» - з 1 січня 2023 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до дати введення екологічних норм не нижче рівня «ЄВРО-3» як обов'язкових;

   не нижче рівня «ЄВРО-4» - з 1 січня 2024 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до дати введення екологічних норм не нижче рівня "ЄВРО-4" як обов'язкових;

   не нижче рівня «ЄВРО-5» - з 1 січня 2026 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно;

   не нижче рівня «ЄВРО-6» - з 1 січня 2030 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2029 року включно».

Завданням іншого законопроекту – № 7269 – є вирішення соціальної проблеми доступності транспортних засобів для українського споживача, покращення рівня життя громадян України із невеликими доходами шляхом надання можливості придбати дешевий, але якісний імпортований транспортний засіб для ведення підприємницької діяльності. Законопроектом пропонується внести зміни до підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, якими тимчасово до 31 грудня 2018 року знизити ставки акцизного збору на транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем), що були у використанні.

Обидва законопроекти покликані зменшити навантаження на більшість автомобілістів, які через погану економічну ситуацію в державі не можуть собі дозволити таку розкіш, як новий автомобіль. Як вони спрацюють на практиці – сказати важко. Проте до цих законопроектів необхідно підготувати відповідну регулятивну. Частково вона вже була закладена у новому Законі «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів». Але паркування – це лише один з процесів, які мають підлягати контролю. Фактична безкарність власників т. зв. “євроблях” має бути припинена.

Читайте также:

 

Комментарии

Нет созданных комментариев. Будь первым кто оставит комментарий.
Уже зарегистрированны? Войти на сайт
29.03.2024

Изображение капчи

Подписаться на новые блоги на платформе Инвестгазета:

 

Курсы валют

Официальные курсы основных валют (НБУ) на сегодня
Доллар США
ЕВРО
Фунт стерлингов

 

^