Як зробити крутий подкаст. Три помилки, через які втрачають аудиторію

Cover_podcast_2_1509020982-1140x570

Ринок подкастів стрімко розвивається і утримувати увагу аудиторії в умовах зростаючої конкуренції стає все складніше. У кожній галузі є ряд неписаних правил, якими вона керується і деякі новачки нехтують ними, що в підсумку призводить до відтоку абонентів. Анангша Аламмян, блогер і письменник, ділиться своїми спостереженнями про те, як зробити подкаст, щоб його слухали. А точніше, чого не варто робити.

1. Не змушуйте слухачів чекати

Одного разу мою увагу привернула популярна блогерка з великою аудиторією. Однак коли я вирішила послухати її подкаст, я не витримала і 20 хвилин. Головним відштовхуючим чинником для мене було те, як довго вона змушувала чекати слухача, перш ніж представити будь-яку цінну інформацію. У довгих вступах було присутнє багато недоречного зневажливого гумору.

Так я усвідомила найважливіший урок, який можна застосувати до будь-якої області створення контенту: не змушуйте свою аудиторію чекати.

Вступ - ваш найцінніший актив. Не витрачайте час на пояснення того, чому цей контент підходить користувачам. Замість цього задайте їм питання спочатку і дайте зрозуміти, що протягом випуску вони отримають на нього відповідь.

2. Поважайте свою постійну аудиторію

Я усвідомила, наскільки це необхідно, коли слухала подкаст одного учасника. У нього більше мільйона передплатників на різних платформах, і його подкаст сповнений цінних ідей для письменників.

Проблема в тому, що після прослуховування декількох випусків, я вже знала, що він збирається сказати далі. Повторення старих історій, які вже знають передплатники, або пояснення процесу, згаданого в попередньому епізоді, не зможе утримувати увагу слухачів.

Цінуйте час аудиторії. Іноді для створення нового контенту доводиться повторюватися, але намагайтеся, щоб навіть після прослуховування декількох епізодів користувачі продовжували дізнаватися щось нове. Краще згадати, що ви говорили про це в попередньому випуску, додати на нього посилання, резюмувати основну інформацію в одному реченні і рухатися далі.

3. Не варто тягнути час

Іноді хочеться зробити подкаст довше за рахунок філерів (нерелевантної інформації). Але чи потрібно це робити?

Хоча історії додають індивідуальності і роблять вас ближче до слухачів, краще говорити про важливі речі, а не про те, як ви ходили в ресторан, розмовляли з касиром протягом 10 хвилин, насолоджувалися салатом Капрезе з соусом песто і, нарешті, задумалися про те, як щоденний відпочинок від дитини протягом години може бути корисний для психічного здоров'я. Менше історій, більше суті.

Показуйте читачам свої думки, а не розумовий процес. Якщо видалення всіх смислових наповнювачів зменшує довжину вашої статті, відео або подкасту, нехай буде так. Нехай кожен рядок несе в собі цінність - так ви збережете увагу аудиторії. А коли ви поринете в нескладний потік свідомості, ви ризикуєте втратити. Щоб швидко наростити кількість передплатників, залучайте їх увагу та утримуйте протягом усього випуску.

Отже:

1. Не варто у вступі перераховувати причини, за якими слухачі повинні споживати ваш контент. Замість цього задайте їм питання і змусьте їх прийти до тих самих висновків самостійно.

2. Поважайте передплатників і не повторювати себе. Замість цього резюмуйте в декількох рядках основну інформацію і додайте посилання на відповідний випуск.

3. Нарешті, не варто штучно роздмухувати хронометраж. Краще створити короткий, але сильний подкаст, ніж довгий, але який не має ніякої цінності.

Джерело

Читайте также:

 

Комментарии

Нет созданных комментариев. Будь первым кто оставит комментарий.
Уже зарегистрированны? Войти на сайт
Гость
23.07.2021
Если вы хотите зарегистрироваться, пожалуйста заполните формы имени и имя пользователя.

Изображение капчи

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://investgazeta.ua/

Подписаться на новые блоги на платформе Инвестгазета:

 

Курсы валют

Официальные курсы основных валют (НБУ) на сегодня
Доллар США
ЕВРО
Фунт стерлингов

 

^