Транспортна руїна, або Чому Міністра Омеляна потрібно негайно звільнити!?

Жахливий стан доріг та й загалом вітчизняної інфраструктури вже дістав всіх. Терпець увірвався й у самих транспортників. Минулого тижня, після масового мітингу під Кабміном, представники транспортної галузі скликали прес-конференцію, на якій вони озвучили вимогу щодо відставки профільного міністра Володимира Омеляна та початок підготовки до загальнонаціонального страйку. Приводом до таких різких та гучних заяв є запропоновані Омеляном зміни до Постанови КМУ 1081, що дають змогу чиновнику одноосібно вирішувати хто переможе в конкурсі з надання дозволів на обслуговування маршрутів та чи продовжувати договір з транспортною компанією. Але це тільки привід, що став "останньою краплею", в морі проблем та некомпетентних рішень чинного міністра.

Кожного року, на ремонт українських доріг надаються мільярди гривень і ця цифра зростає кожного року. У 2018 Уряд виділяє взагалі рекордну суму у 47 мільярдів. Це величезні бюджетні кошти сформовані з наших з вами податків. Виникає питання, куди ці кошти йдуть насправді. За роки керування міністерством інфраструктрури Володимиром Омеляном, якість дорожнього полотна відчутно не покращилась і кожен, хто пересувається українськими дорогами це знає. І скільки б Омелян не кивав на "попередників", разом зі снігом, цього року сходить й асфальт покладений минулого року. Про незадовільну якість ремонту доріг говорив й особисто Володимир Гройсман. Від поганої якості доріг страждає і рівень безпеки пересування, на що також нарікали протестуючі перевізники. Яка ж реакція Омеляна на звинувачення? Може він вийшов до протестуючих та розпочав діалог, як і повинен робити сучасний європейський міністр? Ні, він відписався у фейсбуці, що всі винні, окрім нього. А потім знайшов собі винуватого, зробивши подання до Уряду на звільнення Михайла Ноняка з посади керівника Укртрансбезпеки – одного з останніх політиків, що вийшли безпосередньо з Майдану і на роботу якого, раніше, не було жодних скарг. Чи знайшов Омелян привід, щоб звільнити незручного йому посадовця – питання відкрите. Відомо, що повноваження Укртрансбезпеки – дуже обмежені, всі процедури закупівель, в тому числі габаритно-вагові комплекси, закуповують виключно з бюджету Міністерства, що контролюється Омеляном. Ноняк, не один раз скаржився, що його відомству, банально не вистачає коштів, щоб ефективно виконувати свої обов’язки.

Натомість, Омелян передбачає, що в Україні можна побудувати надшвидкісну вакуумну трасу Hyperloop аналогічну проекту Ілона Маска. Жарти-жартами, але якщо Міністр вважає, що це важливіше ніж застарілість залізниці та фактична відсутність річного транспорту, через що більшість вантажів транспортується саме автошляхами, які від цього й руйнуються – це повна некомпетентність. Якщо пригадати звинувачували в бік Омеляна у корупції і лобіюванні інтересів компаній, які через офшори контролюють росіяни, взагалі незрозуміло, що така людина робить на цій посаді. Зараз Омелян взявся за перевізників. За словами представників цієї галузі, запропоновані ним зміни, зруйнують вітчизняну галузь і віддадуть її до рук іноземних компаній, які в рази підвищать ціни на проїзд. Для захисту вимог працівників транспорту був створений «Штаб порятунку транспортної галузі», до якого увійшли Всеукраїнська незалежна профспілка працівників транспорту, Асоціація автоперевізників Київщини, ГС «Вінницька обласна об’єднана асоціація автоперевізників». Саме вони, на проведеній прес-конференції, чітко сформулювали свої вимоги, серед яких одна з найважливіших - відставка чинного Міністра.

Підсумувати можна лише словами Голови Ради Всеукраїнської незалежної професійної спілки працівників транспорту Віктора Гербеди: «За словами міністра інфраструктури, у всьому винні його "попєрєднікі". На цьому його бачення вирішення проблем транспорту закінчується. Тому ми оголошуємо загальноукраїнський страйк пасажирських перевізників до зняття з посади міністра інфраструктури Володимира Омеляна. Своїми діями він знищує економічну спроможність вітчизняних підприємств на користь інших, невідомих нам, монополістів, які зайдуть на цей ринок для освоєння та знищення наших робочих місць».

Читайте также:

 

Комментарии

Нет созданных комментариев. Будь первым кто оставит комментарий.
Уже зарегистрированны? Войти на сайт
Гость
18.08.2022
Если вы хотите зарегистрироваться, пожалуйста заполните формы имени и имя пользователя.

Изображение капчи

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://investgazeta.ua/

Подписаться на новые блоги на платформе Инвестгазета:

 

Курсы валют

Официальные курсы основных валют (НБУ) на сегодня
Доллар США
ЕВРО
Фунт стерлингов

 

^