Sharing economy та рекомендаційний бізнес: Тенденції нового часу

Бути в тренді та перевести свій бізнес у формат Sharing economy? Така фраза схожа на гасло або заклик, але вона відображає тенденції сучасної економіки та настрої не тільки представників малого і середнього бізнесу, а й власників великих компаній.

Шерінг або спільне використання товарів і послуг передбачає продаж/здачу в оренду продукції один одному за допомогою мобільних додатків і спеціальних порталів. Звичайно, такі ресурси беруть за це певні відсотки, але користувач отримує доступ до клієнтської та підприємницької бази, певні гарантії щодо благонадійності ділового партнера. При цьому автоматично відкривається можливість для одних − отримати відгук про свій товар і надання послуги, для інших − скористатися таким відгуком і зробити вибір, а загалом − створюється віртуальне рекомендаційне вікно. Тому не дивно, що шерінг стає не просто тенденцією в економіці, а світовим трендом.

Перш ніж замовити товар чи послугу, клієнт читає відгук-рекомендацію, і вибір може бути зроблений на користь підприємця, який швидше відреагує на запити споживача. Так на перший план виходить рекомендаційний маркетинг і той, хто його застосовує.

Здатність швидко реагувати на зміни відкриває нові перспективи на ринку. Аби закріпитися на ньому, представники малого і середнього бізнесу часто об'єднуються, пропонуючи клієнтам товари і послуги в одному місці. Така діяльність довела свою вигоду усім її учасникам.Шерінгова економіка у світі представлена домашніми рестораціями, пропозиціями користування житлом ARNBNB, автомобілями CARSHARING та речами, p2p кредитуванням.

В Україні цей сектор втілений у галузях перевезень (BlaBla Car, UBER), p2p кредитування (українська компанія AFA розвиває його не гірше WebMoney), платформами для зв'язку лікарів і пацієнтів (Helsi.me, Medikit).

Шерінгова економіка − це невід'ємна частина нашого майбутнього. За прогнозом консалтингової компанії PwC, до 2025 року обсяг доходів сервісів шерінгову економіки досягне $ 335 млрд.

Переваг використовувати принцип шерінгу для розвитку бізнесу чимало. Основні з них:

  • існує легкість доступу до ринку (не треба реєструвати окрему компанію, створювати свій інтернет-сайт, реєструвати доменне ім'я, оплачувати хостинг, робити рекламу свого сайту, шукати клієнтів без гарантій тощо);
  • автоматично заручаєшся рекомендацією інших;
  • клієнту надається можливість кращого доступу до послуги чи більшого вибору.

Багато українських підприємців вже слідують цьому світовому тренду. Наприклад, Юрій Прус, засновник компанії AFA, вважає шерінг можливістю самостійно дбати про інвестиції та прибутки, швидко реагувати на зміни у власному бізнесі, миттєво налагоджувати зв'язки, знаходити партнерів, залучати кредити та вигідно вкладати гроші.

Якщо говорити про мій особистий досвід − то я можу сказати, що рекомендаційний бізнес, який я розвиваю вже понад 23 роки, можна вважати частиною шерінгової економіки. Поширюючи інформацію про компанію та товари, партнери отримують відсотки від компанії за особисте споживання, а також рекомендацію іншим споживачам чи партнерам. Фактично у рекомендаційному бізнесі партнери шерять інформацію, рекомендацію, свій власний досвід.

Беручи до уваги прогнози щодо розвитку рекомендаційного бізнесу та масштабування шерінгової економіки у світі, можу з упевненістю сказати, що у найближчі роки ця тенденція посилюватиметься і в Україні.

Читайте также:

 

Комментарии

Нет созданных комментариев. Будь первым кто оставит комментарий.
Уже зарегистрированны? Войти на сайт
19.03.2024

Изображение капчи

Подписаться на новые блоги на платформе Инвестгазета:

 

Курсы валют

Официальные курсы основных валют (НБУ) на сегодня
Доллар США
ЕВРО
Фунт стерлингов

 

^