Особистий бренд та рекомендація: Як розвивати бізнес в умовах сьогодення?

Особистий бренд та рекомендація: Як розвивати бізнес в умовах сьогодення? Особистий бренд та рекомендація: Як розвивати бізнес в умовах сьогодення?

Нещодавно у своєму блозі на Investgazeta я писав про важливість побудови та підтримки своєї репутації та власного бренду і розповів, чому репутація — "another reason to buy". Останні кілька років, йдучи в ногу з часом, я постійно наголошую: звертайте більше уваги не на прямолінійну рекламу себе,свого товару чи свого бізнесу, а на формування ділової репутації, особистого бренду. Це допоможе зайняти гідне місце на ринку і витримати конкуренцію.

Звісно, побудова та розвиток особистого бренду — це тривалий процес, який часто потребує додаткових знань чи допомоги спеціалістів. Але вже зараз ви можете зробити ревізію у своїх соціальних мережах.

Важливо, щоб доступною була інформація:

  • хто ви;
  • які емоції виникають при згадуванні про вас;
  • чи можна довіряти вам як експерту.

Надавши таку інформацію, ви заявляєте про себе як про спеціаліста та особистість. Важливо, щоб якомога більше людей дізналися про вас і про вашу діяльність, про те, що ви можете зробити краще від інших. Так формується особистий бренд, а у рекомендаційному маркетингу він грає важливу роль: потенційні клієнти та партнери будуть зацікавлені у вас та в вашому продукті.

Інформація про вас − це не лише ділові дані. Потенційні клієнти або партнери повинні бачити перед собою людину, якій можна довіряти та з якою можна домовлятися. Тому варто працювати та над власним іміджем. В це поняття входить не лише статус, авторитет, ділова репутація. Велике значення надається зовнішньому вигляду, і це актуально завжди.

Навіть ваше фото в соцмережах (навіть якщо воно з відпочинку з друзями) повинно відповідати вашій позиції та рівню. Ідучи на зустріч з незнайомою людиною, варто пам'ятати, що враження про вас формується протягом перших 20-30 секунд зустрічі, і це емоції, які будуть впливати на результат перемовин.

З власного досвіду скажу,що рекомендація та рекомендаційний маркетинг працює не лише завдяки емоціям. Для успішності бізнесу потрібна також промоція інформації про вас як людину і про вашу діяльність, тобто потрібне періодичне нагадування про себе. Отримали успішні результати в роботі, — поділіться інформацією в соцмережах. Виникли труднощі, — запитайте поради у більш досвідчених людей. Таємниці бізнесу вам ніхто не відкриє, але певні поради можуть знадобитися. Всі ці нюанси будуть характеризувати вас як людину, яка ділиться досвідом та готова слухати інших.

Успіх досягається завдяки багатьом чинникам, серед яких експерти називають публічність. Це означає завжди бути "на видноті", ведення сторінок в найбільш популярних соцмережах (подавати інформацію, яка стане цікавою нинішнім і потенційним клієнтам, партнерам). Варто також періодично аналізувати свої сторінки з позиції партнерів: що може зацікавити їх, які дані ефективніше спрацюють на вас, чи не повторюєте конкурентів.

Заявіть про себе як експерта. Варто розуміти, що саме потрібно людині, і як ви можете їй допомогти, заявіть про свою готовність розв'язати її проблему. Якщо клієнт залишиться задоволеним, він звернеться до вас знову, порекомендує вас друзям, знайомим. Додайте до цього проведення відеоуроків/лекцій, вебінарів, і клієнт побачить у вас дійсно крутого експерта, особистість. Нещодавно ми проводили челендж на платформі "Поки всі вдома — Маркетинг змін", після цього почала функціонувати онлайн-платформа "Здорово! Красиво! Прибутково!". Ці активності зібрали разом майже 5000 нових людей, яким цікава тема здоров'я, краси та можливості заснування своєї справи.

Але звісно, для того, щоб стати та залишитися хорошим експертом, людиною з хорошою діловою репутацією, слід вчитися, створюючи тим самим власний багаж знань. Якщо ви будете передавати свої знання іншим, то автоматично збільшите свою значущість і привернете увагу більшої кількості клієнтів і партнерів. Успіх – на боці освічених. Зараз, як ніколи, наступив час особистої відповідальності за свій успіх, розвиток персонального бренду, особистого розвитку, навичок нетворкінгу.

23 роки тому, бувши успішним підприємцем в торгівлі дорогими авто з Європи, вперше попав на семінар американської бізнес-школи «Нетворк21», що проходив в Угорщині. Це був 1996 рік. Тоді ще не було в нас, так масово як зараз, тренінгових шкіл і бізнес-тренерів. Саме тоді було прийнято рішення знаходитися на регулярній програмі навчання і не пропускати жодного семінару та тренінгу. З того часу ми відвідали та виступили більше аніж на 130 3-х денних форумах, понад 300 1-денних семінарах, а ще сотні прослуханих аудіо матеріалів та десятки прочитаних книг. І це дало свої плоди. Це навчання допомогло нам у становленні бізнесу та нас як підприємців. Постійне навчання та самовдосконалення – одні з найкрутіших можливостей людей 21 століття.

👆Передаючи свій досвід, не варто забувати, що у когось він може бути багатшим. Завжди в пригоді стане досвід експертів вищого рівня, у яких є не лише знання, а і досвід. Чим вищий рівень ваш як професіонала, тим міцнішим стає особистий бренд і тим довше він буде приносити вам успіх і прибуток.

Читайте также:

 

Комментарии

Нет созданных комментариев. Будь первым кто оставит комментарий.
Уже зарегистрированны? Войти на сайт
Гость
13.07.2020
Если вы хотите зарегистрироваться, пожалуйста заполните формы имени и имя пользователя.

Изображение капчи

Подписаться на новые блоги на платформе Инвестгазета:

Проверь своего бизнес-партнера

Сервис «Проверь своего бизнес-партнера» - получи информацию о компании по коду ЕГРПОУ, названию компании или фамилии руководителя.

 

Курсы валют

Официальные курсы основных валют (НБУ) на сегодня
Доллар США
ЕВРО
Фунт стерлингов

 

^