Кінець ери конфіденційності: WhatsApp передаватиме особисті дані користувачів Facebook

Кінець ери конфіденційності: WhatsApp передаватиме особисті дані користувачів Facebook Кінець ери конфіденційності: WhatsApp передаватиме особисті дані користувачів Facebook

6-7 січня 2021 р. користувачі WhatsApp почали отримувати повідомлення в додатку про нові умови використання та політику конфіденційності служби. У повідомленні йдеться про три ключові оновлення. Вони стосуються того, як:

  • WhatsApp обробляє ваші дані;
  • компанії можуть використовувати розміщені на Facebook сервіси для зберігання й управління своїми чатами WhatsApp;
  • WhatsApp запартнериться з Facebook для інтеграції з усіма продуктами останнього. 

Ці зміни набирають чинності вже 8 лютого 2021 р. І що особливо цікаво: ви повинні будете погодитися на ці зміни, якщо бажаєте продовжувати використання WhatsApp. Відмовитися не можете, хіба що видалити месенджер. 

У новій політиці уточнюється, яку інформацію він може збирати, а також ділитися з Facebook і його дочірніми компаніями. Ці дані включають номер телефону вашого профілю WhatsApp, ім'я та фотографію профілю, з ким ви спілкувалися, а також фінансові транзакції, які ви зробили через додаток.

«Ми ділимося вашою інформацією, щоб допомогти нам працювати, покращувати, розуміти, налаштовувати, підтримувати та продавати наші послуги»,  —  додає WhatsApp в політиці конфіденційності.

Ця «турбота» включатиме рекомендацій друзів, персоналізацію контенту і показ відповідних рекламних пропозицій в різних продуктах Facebook.

Але ж...

Як відомо, Facebook придбав додаток ще у 2014 р. У той час WhatsApp запевнив користувачів, що їх дані залишаться конфіденційними та не будуть передані Facebook.  

«Повага до вашої конфіденційності закодована в нашій ДНК», — запевняв один із розробників месенджера WhatsApp Ян Кум. 

Разом з партнером Брайаном Ектоном Кум виступав проти таргетованої реклами та адресних комерційних пропозицій, оскільки це ставить під сумнів надійність шифрування в WhatsApp, чому розробники приділяли стільки уваги.

Та хіба могли бути сумніви, що WhatsApp потрібен був Цукербергу для подальшої монетизації, якщо компанія витрачає близько третини свого вільного капіталу ($19 млрд) на покупку месенджера, в той час, як в розробці є власний —  Facebook Messanger? А монетизація  —  це реклама, з якою не були згодні розробники: 

«Ніякої реклами, ніяких ігор, ніяких махінацій»!

У підсумку через незгоду з планами керівництва Facebook Кум і Ектон пішли з компанії.  

Останнім часом Facebook штормить. Гігантів бояться?

Антимонопольники та генпрокурори США мають намір через суд домогтися того, щоб покупка месенджера WhatsApp і соцмережі Instagram компанією Facebook була визнана незаконною. Цукерберга звинувачують у створенні монополії на соціальні мережі та навмисному усуненні перспективних конкурентів. Імовірність позитивного рішення суду на користь  Федеральної торгової комісії США  є, але вона невисока, тому що угоди були схвалені багато років назад.

Нещодавно Facebook обмежив функціональність застосунків Messenger та Instagram у Європі для «дотримання нових правил для служб обміну повідомленнями в Європі». Це частина національної реалізації «Директиви про конфіденційність і електронні комунікації». Вона встановлює більш суворі правила використання даних у службах зв’язку, які працюють в країнах, що входять до складу ЄС.  

Батл між  Facebook і Apple продовжує набирати обертів. У своєму анонсі iOS 14 хлопці з Купертино запустили інструмент конфіденційності, який дозволяє користувачеві блокувати відстеження рекламодавцем своєї активності. Чудова новина для користувачів, але не така хороша для бізнесу і рекламних майданчиків.

Поки Apple анонсує нові правила захисту даних користувачів, Facebook «встає на захист» малого бізнесу і публічно критикує політику «яблучних гігантів».

На цей момент точно не відомо, наскільки серйозно нововведення вплинуть на ефективність рекламних кампаній, але ґрунтуючись на наявній інформації з даного приводу, можна сказати, що Facebook не зможе так ефективно відстежувати конверсії та інші дані про користувачів, як раніше.   

Особисто я вважаю, що такі оновлення — це не критична міра або протидія корпорацій, а закономірний крок, який повинен був рано чи пізно статися.  Чи буде Цукерберг продовжувати скуповувати активи партнерів/конкурентів та змінювати політику конфіденційності —  залишається лише гадати у цей Різдвяний вечір...  

Читайте также:

 

Комментарии

Нет созданных комментариев. Будь первым кто оставит комментарий.
Уже зарегистрированны? Войти на сайт
Гость
30.07.2021
Если вы хотите зарегистрироваться, пожалуйста заполните формы имени и имя пользователя.

Изображение капчи

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://investgazeta.ua/

Подписаться на новые блоги на платформе Инвестгазета:

 

Курсы валют

Официальные курсы основных валют (НБУ) на сегодня
Доллар США
ЕВРО
Фунт стерлингов

 

^