Дослідження: Медіаполе банківської сфери України протягом травня-жовтня 2020 року

Дослідження медіаполя банківської сфери України за період з травня по жовтень 2020 року Дослідження медіаполя банківської сфери України за період з травня по жовтень 2020 року

Хто з українських банків отримав найбільшу кількість згадувань у ЗМІ, які джерела публікацій переважають, яких показників медіаефективності вдалося досягнути (Media Visibility, Media Quality та Media Favourability індекси) та якими були ключові теми згадувань українських банків. За результатами дослідження LOOQME.

Понад 90% медіапокриття банківської сфери припадає на онлайн ЗМІ

Зсув в сторону онлайн-медіа не є чимось новим. Перевагу онлайнового медіапокриття над офлайновим можна пояснити тривалим ковідним періодом та діджиталізацією комунікацій, яка й далі зростатиме, бо кількість користувачів інтернету також щорічно збільшується. За даними звіту Digital in, в січні 2020-го кількість користувачів інтернету зросла до 4,54 млрд, що на 7% більше (298 млн нових користувачів) у порівнянні з січнем 2019-го.

На радіо та пресу разом припадає лише 1% від загальної кількості згадувань банків. Це 106 згадувань на радіо та 1 214 — у пресі.

Лідером за кількістю згадувань у всіх типах ЗМІ став ПриватБанк з показником — 70 885 згадувань. Кількість згадувань приблизно у 2,6 раза більша ніж в Ощадбанку, який знаходиться на 2 місці за кількістю згадувань.

10 найпомітніших тем зі згадуваннями українських банків

Технологічність, держініціативи та ефективність роботи стали основними характеристиками найпопулярніших медіатем з банківської сфери.

  1. ПриватБанк запустив в Україні новий сервіс, який дозволяє отримати готівку під час оплати покупок банківською карткою.
  2. Кабмін скасував обмеження зарплат для топ-менеджерів державних банків.
  3. НБУ з 1 жовтня виводить з обігу випущені до 2003 року банкноти і монети 25 копійок.
  4. Кабмін започаткував проєкт з монетизації «пакунку малюка».
  5. Ощадбанк демонструє стабільну та прибуткову діяльність за результатами чотирьох місяців 2020 року.
  6. Українські банки закрили 250 відділень за III квартал.
  7. Призначення нового голови Ощадбанку намагаються заблокувати в суді.
  8. НБУ назвав найприбутковіші і найзбитковіші банки.
  9. Monobank і Приват24 перестали запускатися на iPhone.
  10. Суд засудив Коханівського у справі про погром російських банків до двох років в'язниці з відстрочкою покарання на один рік.

Відсоток згадувань у топових та профільних ЗМІ

У відсотковому співвідношенні найбільша кількість згадувань у топових ЗМІ припадає на ПриватБанк — 13,6% та Райффайзен Банк Аваль — 12,4%. У профільних джерелах найчастіше згадують Альфа-банк — 21,8% та Монобанк — 19,7%.

Звернемо увагу, що для усіх банків окрім ПриватБанку та Ощадбанку більший відсоток згадувань припадає на профільні ЗМІ. Це показує зростаючу роль галузевих медіа у комунікаціях українських банків.

Ефективність згадувань українських банків: Media Visibility, Media Quality

Media Visibility (MV) — показник помітності у медіа. Його розраховують на основі таких характеристик як тональність, роль згадування (головна, другорядна, епізодична), рейтинг ЗМІ.

Media Quality (МQ) — показник якості комунікацій. Побудований на основі таких параметрів як роль згадування, тональність, подієвість, тип та рівень ЗМІ.

Індекси MV та МQ не залежать один від одного. Наприклад, показник MV найвищий у ПриватБанку — 32957,2. На це вплинула найбільша кількість згадок у медіа. Але якщо глянути на результати МQ, то найкращий показник в УкрСиббанку — 0,59. Це означає, що якість згадувань у ЗМІ у нього вища ніж в інших, хоча за кількістю згадувань він значно поступається (див. графік 1). Найбільш збалансована помітність у медіа та якість згадувань у Райффайзен Банк Аваль. Обидва показники як МV 5892,9, так і  MQ 0,53 — досить високі у порівнянні з іншими.

Показник медіаприхильності: Media Favourability Index

Media Favourability Index (MFI) — це одна з величин для вимірювання ефективності комунікацій в основі якої лежить тональність. Media Favourability Index побудований на співвідношенні кількості позитивних повідомлень до негативних. Якщо переважає позитив, то MFI більший 1, якщо негатив, то навпаки — менший 1.

Найвищі показники прихильності медіа у Райффайзен Банку Аваль — 2,30 та OТР Банк — 2,24. Звернемо увагу, що ОТР Банк отримав найменше згадувань у ЗМІ серед усіх банків (див. графік 1), але показник МFI у нього один з найкращих. Зворотним прикладом є Ощадбанк, що має високе кількісне охоплення, але MFI у нього 0,90.

З цього можна зробити висновок, що при оцінці ефективності комунікацій завжди варто враховувати як кількісні, так і якісні параметри, бо вони не завжди збігаються у значеннях.

Читайте также:

 

Комментарии

Нет созданных комментариев. Будь первым кто оставит комментарий.
Уже зарегистрированны? Войти на сайт
Гость
24.01.2021
Если вы хотите зарегистрироваться, пожалуйста заполните формы имени и имя пользователя.

Изображение капчи

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://investgazeta.ua/

Подписаться на новые блоги на платформе Инвестгазета:

 

Курсы валют

Официальные курсы основных валют (НБУ) на сегодня
Доллар США
ЕВРО
Фунт стерлингов

 

^