Чому банкам варто моніторити медіа і які об’єкти обрати

Чому банкам варто моніторити медіа і які об’єкти обрати Чому банкам варто моніторити медіа і які об’єкти обрати

Сьогодні складно собі уявити сектор бізнесу в якому б не використовувалися засоби моніторингу ЗМІ та соціальних мереж. Така тенденція з однієї сторони випливає зі швидкого накопичення й розповсюдження даних. До прикладу дослідження SeedScientific показує, що на початку 2020 року в цифровій сфері виявлено в 40 разів більше даних, ніж зірок у Всесвіті. Це 44 зетабайти даних. А Google обробляє понад 20 петабайтів даних щодня. Це включає близько 3,5 мільярда пошукових запитів.

З іншої сторони — це пов’язано з бажанням компаній та брендів зберігати лідерські позиції на ринку, утримувати увагу цільової аудиторії в топових ЗМІ, впроваджувати інновації та тренди швидше від конкурентів.

Для громадського сектору та держструктур моніторинг є й інструментом, що допомагає працювати на випередження, реагувати швидше на новинні тренди, контролювати і якісніше опрацьовувати інформаційні потоки у ЗМІ.

Ще одна причина, що актуалізує використання моніторингу ЗМІ та соцмереж  — це репутаційні ризики та кризи. Інформація в онлайн середовищі поширюється блискавично, а це означає, що будь-який негатив чи фейки швидше набувають публічності й завдають удару по репутації.

Банківська сфера викликає постійну медійну зацікавленість в силу своєї специфіки й значення. Навколо неї завжди генеруються безліч інформаційних приводів, що можуть бути пов'язані як із суспільно-економічними аспектами, інвестиціями чи інноваціями, впровадженням нових програм кредитування, запуском соціальних, екологічних чи технічних ініціатив, так із діяльністю ключових представників топменеджменту.

Крім широти тематичного вектора, банківська сфера в медійному контексті відзначається досить високою чутливістю до негативу.  Наприклад, незадоволеність клієнтським сервісом обслуговування, який відображають негативні відгуки у соцмережах, фейкові новини в інтернеті про діяльність банку чи скандальний ТБ-сюжет про  когось з ключових осіб топменеджменту.

Які об’єкти моніторингу обрати

Автоматизовані системи моніторингу можуть відслідковувати будь-які ключові запити. Але їхня ефективність проявляється лише тоді, коли ключові запити фокусуються на ваших цілях, завданнях та інтересах.

За об’єктом моніторингу умовно ключові запити діляться на 3 групи — об’єкти за власною компанією (*розглядаємо на прикладі банків), об’єкти за конкурентами та об’єкти впливу.

Об’єкти за компанією та об’єкти за конкурентами досить очевидні:

  • назва компанії у різних варіантах написання. Наприклад: приватбанк, privatbank, Privat24;
  • назва продукту, сервісу чи послуги. Наприклад: monobank-сервіс «Банка»;
  • ключові персони. Це може бути будь-хто з топменеджменту чи акціонерів банку;
  • комунікаційні кампанії, івенти та інші активності. Наприклад: інформаційна кампанія Global Money Week.

Чим краще ви пропрацюєте ключові запити, тим більше користі отримаєте від результатів моніторингу.

Об’єкти впливу — це група ключових запитів складена на основі зовнішніх чинників з якими взаємодіє банк прямо чи опосередковано або які мають значення для галузі та суспільства загалом.

До об’єктів впливу можуть належать такі запити:

  • законодавчі зміни;
  • лідери думок (блогери, галузеві експерти, журналісти, політики);
  • галузеві нововведення, тенденції, заходи: Наприклад: Міжнародні стандарти фінансової звітності, проєкт Twinning.
  • Ситуативи та суспільно значущі теми. Наприклад: коронавірус, вакцинація.

На основі досвіду клієнтів LOOQME виділимо декілька рекомендацій, які підсилять результати моніторингу.

Використовуйте алерти

Алерти — це швидкі сповіщення, які приходять на пошту, у Telegram чи Slack протягом 5-10  хвилин після того, як з’явилася згадка у ЗМІ. Вони зручні тим, що допомагають реагувати на випередження у кризових ситуаціях. Для відстеження сплеску активності в медіаполі за конкретним ключовим запитом можна налаштувати алерти за активністю. Їхня особливість в тому, що вони показують різницю активності, якщо кількість згадок змінюється протягом тижня.

Працюйте з популярними словами

Популярні слова — це функція, якою можна скористатися у стрічці новин LOOQME. Вони дають можливість краще проаналізувати контекст новин, відсортувати окремі матеріали за обраним словом. Наприклад, можна виділити негатив із соцмереж та переглянути з якими словами він пов'язаний чи навпаки проаналізувати, які слова найчастіше зустрічаються у повідомленнях з позитивною тональністю.

Проводьте ретроспективні контент-аналізи

Зміни в медіаполі найкраще аналізувати в ретроспективі. Це дозволяє об’єктивніше оцінювати причинно-наслідкові зв’язки медійних проявів, бачити динаміку ключових метрик, наприклад, таких як Індекс прихильності медіа (Media Favourability Index) чи частка голосу (Share Of Voice) та розуміти їхній вплив на досягнення конкретних бізнес-цілей.

Читайте также:

 

Комментарии

Нет созданных комментариев. Будь первым кто оставит комментарий.
Уже зарегистрированны? Войти на сайт
Гость
22.01.2022
Если вы хотите зарегистрироваться, пожалуйста заполните формы имени и имя пользователя.

Изображение капчи

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://investgazeta.ua/

Подписаться на новые блоги на платформе Инвестгазета:

 

Курсы валют

Официальные курсы основных валют (НБУ) на сегодня
Доллар США
ЕВРО
Фунт стерлингов

 

^