7 основних маркетингових трендів 2021
Компанія Deloitte озвучила 7 основних тенденцій, які слід враховувати маркетологам, розвиваючи бренди у безпрецедентному 2021 році.
Призначення, ціль.
Процвітатимуть у 2021 р. ті бренди, які точно знають, чому вони існують і для кого вони створені. Саме тому, якщо ваше позиціювання та портрети ЦА не до кінця сформовані – це питання має стояти першим на порядку денному.
Гнучкість.
2021 – це фактично ера #Agile-маркетингу, суть якого полягає в тому, що ви можете відійти від даного вектора в будь-який час і внести корективи в розвиток компанії.
Людські зв'язки.
Встановлення справжніх зв'язків зараз важливіше за швидкість виведення нового товару на ринок. Аналітики зазначають, що 2021 – це час, коли очевидним стає вибір між дешевим або безпечним рейсом, між купівлею одягу з найшвидшим доставленням або у постачальника з найбільш етичним ланцюжком постачання. Бренди повинні синхронізуватися з цінностями тих людей, на благо яких служать.
Довіра.
Щоб побудувати довірливі стосунки з клієнтами, брендам варто слідкувати за тим, чи виконують вони свої обіцянки. Комунікація повинна бути чітка і послідовна. Компаніям слід зрушити фокус з демографічних даних на цінності.
Участь.
Випереджати конкуренцію у 2021 р. маркетологам допоможе так звана стратегія участі, яка базується на залученні клієнтів на глибшому рівні, виходячи за рамки пасивних відповідей і надаючи онлайн-огляди, поради, долучаючи до обговорень (або безпосередньо з брендом, або в соціальних медіа) і створюючи контент, релевантний для бренду.
Злиття.
Бренди можуть краще задовольняти потреби клієнтів шляхом створення інноваційних бізнес-партнерств. Далекоглядні компанії повністю переосмислюють стратегії партнерства, які дозволяють знаходити найбільш вдалі рішення для клієнтів. Задоволення потреб у 2021 р. вимагає змін у мисленні. Для брендів це означати мислення поза своїми продуктами та послугам і пошук інноваційних взаємовигідних партнерських відносин.
Талант.
Маркетинговим командам необхідно долучати нові таланти, щоб виділитися сучасному digital середовищі, та створити таку команду, яка найкраще розкриває конкурентну перевагу бренду. Якщо у вашій команді ще немає талановитих фахівців, відповідальних за аналіз даних, створення динамічного контенту, а також роботу з соціальними медіа та ЗМІ – шукайте їх хутчіше!
На зв’язку SMM Driver персональних брендів
#SMMDriver #маркетинг #SMM
Читайте также:
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://investgazeta.ua/
Новые блоги
Популярные темы:
Подписаться на новые блоги на платформе Инвестгазета:
Курсы валют
Официальные курсы основных валют (НБУ) на сегодня
Доллар США | |
ЕВРО | |
Фунт стерлингов |
Комментарии