4 способи використовувати TikTok для бізнесу

TikTok - це трендова соціальна мережа: більше 1,5 мільярда завантажень в App Store і Google Play і понад 500 мільйонів активних користувачів щомісяця. Платформа вдає із себе 15- і 60-секундні відео, записані користувачами, які можна редагувати в самому додатку і інтегрувати з іншими основними соціальними мережами.

Аудиторія TikTok користувачів - це, в основному, люди у віці від 16 до 24 років. Але якщо ви думаєте, що TikTok - це просто захоплення нинішнього покоління, вам явно варто задуматися ще раз. З моменту своєї появи в 2018 році TikTok перетворився з програми, призначеної виключно для звичайних користувачів, в додаток, де можна проявити всю свою творчість в області маркетингу та реклами.

Як відомо, багато брендів використовують Instagram для взаємодії зі споживачами за допомогою постів, історій, відео в прямому ефірі і IGTV.

TikTok так само дозволяє брендам взаємодіяти з користувачами, але тільки за допомогою коротких роликів. За останній рік багато брендів створили облікові записи на платформі для взаємодії зі своїми споживачами. На Tiktok, ви можете знайти всіх: від впливових людей і знаменитостей до політиків і зовсім звичайних людей.

Привабливість TikTok для бізнесу полягає у великій кількості активних користувачів. Досі не зрозуміло, як саме працює алгоритм, але вам буде набагато простіше публікувати свій відеоконтент на TikTok, ніж в інших соціальних мережах.

Якщо ви готові спробувати TikTok для просування свого бізнесу, то ось чотири типи контенту, з яких можна почати.

#1: Створюйте власний контент на TikTok

Навіть якщо ваш бренд недостатньо відомий, ви все одно можете ефективно використовувати TikTok для маркетингу. Ось кілька рекомендацій, як зробити відмінний контент. 

1. Будьте природні. Більшість користувачів соціальних мереж не мають доступу до дорогого обладнання для камер і не звертаються до професійних операторів. Вони створюють контент за допомогою своїх же телефонів і роблять це так, як можуть. Використовуйте цей же підхід і щодо свого контенту. Тоді користувачі будуть відчувати певний зв'язок із вами і ваше ставлення до них, що, безсумнівно, викличе у них довіру.

2. Дві теми, які зазвичай призводять до того, що контент TikTok стає вірусним, - це домашні тварини і діти. Оскільки вік аудиторії цієї платформи досить молодий, більше інтересу у користувачів викликають смішні відео. Якщо у вашій компанії є тварина-талісман або, можливо навіть, службове тварина, залучіть його в свій контент.

Пам'ятайте, що TikTok - це не те місце, де так важливо зробити бездоганне перше враження і фальшиві посмішки тут не вітаються. Це місце для розваги, гумору, веселощів і природності.

3. Створюйте свій власний тренд. Але при цьому зовсім не потрібно з усіх сил намагатися придумати нові і унікальні ідеї для контенту. Платформа заснована на залученні користувачів і хештегах, тому все, що вам потрібно зробити - це знайти вже існуючий контент і створити свій аналогічний.

Приймайте участь в різних челленджах або танцювальних трендах. Якщо у вашій сфері є тренд, наприклад, демонструвати як проходить ранок робочого дня, то і ви покажіть, як це відбувається у вас. При цьому відео вашої компанії, його унікальність і індивідуальність відрізнятимуть вас від інших користувачів в тій же категорії. Подивіться на те, що вже успішно працює в додатку, і спробуйте створити свій власний тренд.

Перш ніж почати створювати контент, відчуйте унікальний стиль TikTok. Це зовсім не офіційна або сверхпрофессіональная платформа. Це простір для користувачів і брендів, де можна експериментувати з трендами, вести себе нерозумно і грайливо, і показувати абсолютно іншу сторону себе.

Інструкція, як створити відео для TikTok?

  1. Натисніть на лупу в нижньому меню, і ви відкриєте сторінку «Цікаве», де можна побачити відео та хештеги, які зараз в тренді. Перегляньте кілька відео, щоб зрозуміти як користувачі створюють свої контенти.
  2. Коли ви будете готові створити своє перше відео, натисніть чорний «плюс» внизу екрану. При цьому TikTok запросить у вас дозвіл на доступ до камери, фотографій і мікрофона. Далі ви побачите сторінку запису відео. Виберіть 15-секундний або 60-секундний варіант запису і починайте знімати своє відео, натиснувши на червоний круг.
  3. Щоб додати пісню до свого відео, виберіть її з бібліотеки і потім натисніть червону кнопку з галочкою, для підтвердження свого вибору. Після завантаження ви повернетеся до екрану записи, і на місці «Музики» з'явиться назва обраної пісні.
  4. У правій частині екрана ви знайдете ефекти, які можна використовувати (зверху вниз): «Перекидання» дозволяє використовувати основну або фронтальну камеру; «Швидкість» відповідає за швидкість кадру; можна прискорити або сповільнити відео; «Б'юті» стирає будь-які недоліки шкіри і покращує чіткість вашого обличчя на екрані; «Фільтри» надають вам доступ до десятків різних кольорів екрану, рівнів контрастності і багато чому іншому. Деякі фільтри допоможуть зробити відео більш привабливим. Наприклад, фільтри у вкладці «Портрет» додадуть вашій зовнішності різні візуальні ефекти; «Таймер» - це одна з функцій, яка відрізняє TikTok від інших відео платформ, дозволяючи створювати відеоролики в режимі реального часу. Це означає, що ви можете записати пісню на кілька секунд, зробити паузу, змінити своє становище і далі продовжити запис пісні з того ж моменту, на якому зупинилися. Щоб налаштувати тривалість вашого відео, використовуйте значок обрізки під таймером;«Спалах» говорить сама за себе - дозволяє використовувати спалах камери.Зліва від кнопки запису знаходиться значок «Ефекти». Коли ви натиснете на нього, то побачите десятки різних ефектів, які можна додати до свого відео. Один перетворює ваше обличчя в оленя з квіткової короною, інший додає полум'я на задній фон. Деякі з них навіть інтерактивні, і, якщо потрясти телефон, коли включений такий ефект, він змінить один фільтр на інший.
  5. Праворуч від кнопки запису знаходиться значок «Завантажити», який дозволяє завантажувати раніше записане відео на телефон в TikTok. Довгі відео повинні бути обрізані, щоб відповідати 60-секундному інтервалу.
  6. Натисніть на галочку в правому нижньому кутку екрану, а потім натисніть «Далі». У вас з'являться такі опції: можливість описати своє відео; вставити хештеги і відзначити друзів; обрати обкладинку; встановити тих, хто може переглядати відео; дозволити / заборонити коментарі, дуети і реакції; зберегти відео в альбом. Ви також можете поділитися відео з WhatsApp, Instagram і ВКонтакте.
  7. Натисніть на кнопку «Опублікувати» в правому нижньому кутку для публікації або на кнопку «Чернетки», щоб зберегти його на потім.

#2: Діліться призначеним для користувача контентом на TikTok

Хоча TikTok орієнтований на покази веселих, рухливих і повсякденних відео, для створення контенту, який буде відповідати цьому напрямку, все ж потрібно буде докласти реальні зусилля, а також творчий підхід. 

Наприклад, Nike проявив цікавий підхід до TikTok. Замість того, щоб публікувати власне відео, їх контент створюють самі користувачі. Задайте в пошуку хештег #nike, щоб побачити справжню магію маркетингу. Більше 1,5 мільярдів користувачів переглянули цей хештег, і мільйони постів TikTok використовують його. Якщо прокрутити сторінку вниз, то можна побачити відео та GIF-файли користувачів, які носять Nike, малюють Nike, танцюють в Nike і багато іншого. І цей контент, який створюють самі користувачі, є справжнісінькою безкоштовною рекламою для бренду.

#3: Реклама в TikTok

Як і інші платформи соціальних мереж, TikTok рухається до монетизації в майбутньому, де бренди можуть оплачувати показ своєї реклами користувачам.

4 способи, як розмістити рекламу в TikTok

  • Поглинання. Такі оголошення з'являються в стрічці користувачів до того, як вони побачать будь-який інший призначений для користувача контент. Вони пов'язані з цільовою сторінкою рекламодавця та унікальні для різних категорій. По суті, для певної категорії тільки одне оголошення в день може показуватися в цьому слоті.
  • Нативна реклама. Це реклама, яка відтворюється між призначеним для користувача контентом. Вона можуть бути довжиною від 9 до 15 секунд і включати в себе кнопки. Проте, користувачі можуть пропустити або прокрутити такі оголошення.
  • Спонсорські челленджі. Хештег-челленджі мають велике значення на TikTok. Коли на сторінці пошуку з'являється новий челендж, мільйони користувачів можуть побачити його і приєднатися до нього. Ваша компанія теж може оплатити свій хештег і, тим самим, отримати власний банер на пошукової сторінці. Коли користувачі натискають на нього, вони потрапляють на відео вашої компанії, де і показується челлендж, одночасно просуваючи при цьому ваш бренд. Свого часу Samsung використовувала хештег-челендж для підвищення свого контенту за допомогою користувачів під час реклами нових функцій. Коли вони випустили свої смартфони Galaxy A, вони створили хештег #galaxya. Користувачам пропонувалося додати цей хештег при використанні функцій своїх Galaxy A в TikTok. Коли ви задасте в пошуку цей хештег, то побачите, що у нього більше 195 мільйонів переглядів і дуже багато контенту від користувачів, які демонструють функції своїх телефонів.
  • Брендовані фільтри і ефекти. Створіть фільтр або ефект TikTok, який буде пов'язаний саме з вашим бізнесом. Користувачі зможуть скористатися ним для свого відео, і він буде доступний протягом 10 днів. При цьому фільтр автоматично включається в топ-10 трендів і представляється в 2D і 3D. Так само в TikTok є і AR версія.

#4: Розвивайте свій контент з популярними тіктокерами

Як і Instagram, Facebook і YouTube, ваш бренд може використовувати маркетинг впливу для розширення охоплення. Популярні люди на TikTok мають різну кількість передплатників і, отже, різну ступінь впливу. Як правило, чим більше у таких людей фоловерів, тим дорожче з ними працювати. Проте, окупність в цьому випадку має величезне значення.

Від імені своєї компанії, ви можете звернутися до таких авторитетів TikTok і запропонувати співпрацю, але при цьому важливо підійти до цього питання з розумом. Якщо ваш бренд продає косметичні аксесуари, то співпраця з тими, хто має вплив у відеоіграх, не підходить. Знайдіть таких тіктокеров, які працюють саме у вашій ніші, і хто відповідає цінностям вашого бренду.

Популярні люди на TikTok можуть:

  • розповісти про ваш продукт в своєму відео;
  • написати пост в описі до відео;
  • вказати посилання на ваш бренд в описі.

Щоб повністю зрозуміти, що таке TikTok, важливо знати про його попередників. Vine - це додаток для запису та обміну відео, яке дозволяло користувачам створювати короткі 6-секундні відеоролики. Musical.ly був ідентичним, за винятком того, що дозволяв користувачам додавати спецефекти і зазвичай використовувався для синхронізації з популярними піснями і звуковими доріжками. У 2018 році творці аналогічного китайського додатки під назвою Douyin придбали Musical.ly. Вони об'єднали ці два додатки в TikTok і вийшли на західний ринок.

TikTok тут, і він, здається, нікуди не дінеться. Так що знайомтеся з додатком і починайте діяти!

Слухайте наш подкаст.

Читайте также:

 

Комментарии

Нет созданных комментариев. Будь первым кто оставит комментарий.
Уже зарегистрированны? Войти на сайт
19.03.2024

Изображение капчи

Подписаться на новые блоги на платформе Инвестгазета:

 

Курсы валют

Официальные курсы основных валют (НБУ) на сегодня
Доллар США
ЕВРО
Фунт стерлингов

 

^