PR-менеджер аутсорсингового колл-центра Телеконтакт

Ольга Пархомчук

Call центр - що повинно бути в ідеальному сучасному контактному центрі

Call центр - що повинно бути в ідеальному сучасному контактному центрі Call центр - що повинно бути в ідеальному сучасному контактному центрі

Сучасні контактні центри пройшли довгий шлях розвитку - від колл-центрів, єдиний функціонал яких складався з відповідей на вхідні дзвінки, до центрів обслуговування клієнтів з більш високим рівнем відповідальності і великою кількістю завдань. І якщо організація хоче бути успішною, то керівник повинен розуміти поточну ситуацію і приймати відповідні заходи. Адже репутація компанії залежить від роботи кожного співробітника контактного центру, а швидкість поширення інформації в даний час така, що необхідно постійно бути напоготові.

Читать дальше

Подписаться на новые блоги на платформе Инвестгазета:

Проверь своего бизнес-партнера

Сервис «Проверь своего бизнес-партнера» - получи информацию о компании по коду ЕГРПОУ, названию компании или фамилии руководителя.

 

Курсы валют

Официальные курсы основных валют (НБУ) на сегодня
Доллар США
ЕВРО
Фунт стерлингов
Курсы основных криптовалют

 

^