
Професіонал в штат або ж команда на аутсорсингу? Сьогодні дане питання задають собі багато компаній. Давайте з'ясуємо, що з цього дійсно найбільш вигідно та ефективно.
Професіонал в штат або ж команда на аутсорсингу? Сьогодні дане питання задають собі багато компаній. Давайте з'ясуємо, що з цього дійсно найбільш вигідно та ефективно.
Є різні ситуації, в яких активні співробітники, що організовують власний бізнес, можуть нашкодити компанії, або навпаки – принести додатковий прибуток. Все залежить від грамотного управління. Розглянемо декілька ситуацій
На сегодняшний день украинские продовольственные ритейлеры в Украине растут, несмотря на кризис. Открываются новые магазины, расширяются сети, розничные товарообороты растут. К примеру, за 2018 год открылось 577 магазинов, это на 30% больше чем в 2017 году, товарооборот вырос на 4,1%. Основную прибыль ритейлеру приносит торговая наценка на поставляемый в ритейл товар.
В эпоху сверхбыстрого развития технологий и цифровизации современного бизнеса, ценностные ориентиры многих компаний смещаются в сторону нематериальных активов, среди которых ведущее место занимает информация. Каждая компания индивидуально определяет, какие данные являются важными и имеют характер конфиденциальности.
Сучасні контактні центри пройшли довгий шлях розвитку - від колл-центрів, єдиний функціонал яких складався з відповідей на вхідні дзвінки, до центрів обслуговування клієнтів з більш високим рівнем відповідальності і великою кількістю завдань. І якщо організація хоче бути успішною, то керівник повинен розуміти поточну ситуацію і приймати відповідні заходи. Адже репутація компанії залежить від роботи кожного співробітника контактного центру, а швидкість поширення інформації в даний час така, що необхідно постійно бути напоготові.
Доллар США | |
ЕВРО | |
Фунт стерлингов |