Сontent marketer в LOOQME

Юлія Довгун

Як бізнесу працювати із загрозами цифрової репутації

digi-rep.jp_20210611-082831_1 Як бізнесу працювати із загрозами цифрової репутації
Динаміка тональності згадувань

Сьогодні вже не треба доводити важливість присутності бізнесів в онлайні та соцмережах. Диджиталізація — це фактор, який забезпечує конкурентність, інноваційність і як показує ситуація із ковідно-карантинними періодами, ще й стабільність. Адже бізнесам, які «онлайнізувалися» було набагато простіше пережити карантин. Чи не так?

Читать дальше
Юлія Довгун

Чому банкам варто моніторити медіа і які об’єкти обрати

Чому банкам варто моніторити медіа і які об’єкти обрати Чому банкам варто моніторити медіа і які об’єкти обрати

Сьогодні складно собі уявити сектор бізнесу в якому б не використовувалися засоби моніторингу ЗМІ та соціальних мереж. Така тенденція з однієї сторони випливає зі швидкого накопичення й розповсюдження даних. До прикладу дослідження SeedScientific показує, що на початку 2020 року в цифровій сфері виявлено в 40 разів більше даних, ніж зірок у Всесвіті. Це 44 зетабайти даних. А Google обробляє понад 20 петабайтів даних щодня. Це включає близько 3,5 мільярда пошукових запитів.

Читать дальше
Юлія Довгун

Дослідження: Медіаполе банківської сфери України протягом травня-жовтня 2020 року

Дослідження медіаполя банківської сфери України за період з травня по жовтень 2020 року Дослідження медіаполя банківської сфери України за період з травня по жовтень 2020 року

Хто з українських банків отримав найбільшу кількість згадувань у ЗМІ, які джерела публікацій переважають, яких показників медіаефективності вдалося досягнути (Media Visibility, Media Quality та Media Favourability індекси) та якими були ключові теми згадувань українських банків. За результатами дослідження LOOQME.

Читать дальше

Подписаться на новые блоги на платформе Инвестгазета:

 

Курсы валют

Официальные курсы основных валют (НБУ) на сегодня
Доллар США
ЕВРО
Фунт стерлингов

 

^